تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد
سرخط خبرها

فرمانده انتظامی پایتخت: مردم به صندوق امانات اعتماد کنند| بانک‌هایی که اصول ایمنی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند

  • کد خبر: ۱۱۲۰۴۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فرمانده انتظامی پایتخت: مردم به صندوق امانات اعتماد کنند| بانک‌هایی که اصول ایمنی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند
فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر اینکه بانک‌هایی که اصول ایمنی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند، گفت: پلیس پیشگیری و افسر مربوطه هر سه ماه یکبار تذکرهایی در زمینه ایمنی و حفاظت به صورت کتبی به بانک‌ها ابلاغ می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی افزود: پس از اتفاقی که برای صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران رخ داد این موضوع به صورت جدی از سوی پلیس ابلاغ شد و این تذکر را می‌دهیم که بانک‌هایی که اصول و دستور‌های ایمنی که مکرر به آن‌ها اعلام کردیم رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ بانکی برای این موضوع پلمب نشده است، اظهارداشت: افسران کارشناس پیشگیری از وقوع جرم پلیس برای طلافروشی‌ها، صرافی‌ها و بانک‌ها قوانین دارند و این مراکز به ویژه بانک‌ها مکلف به رعایت این قوانین و مقررات هستند.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از بانک‌ها این مسائل و قوانین را رعایت نمی‌کنند به همین منظور به صورت نوبتی و هر سه ماه یکبار توسط پلیس پیشگیری و افسر کارشناس مربوطه پلیس از این مراکز بازدید شده و تذکر‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود و این تذکرات به صورت کتبی هم به آن‌ها ابلاغ می‌شود و حتی از آن‌ها امضا گرفته می‌شود که مکلف هستند در ظرف یک تا دو ماه عیب‌های مربوط به مسائل ایمنی را برطرف کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا آماری دارید که چه تعداد از بانک‌ها اصول ایمنی را به خوبی رعایت نمی‌کنند، اظهار داشت: آماری در این زمینه نداریم و برخی از بانک‌ها به صورت جدی مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند و این مسائل را به صورت خاص رعایت می‌کنند، اما برخی دیگر از بانک‌ها اصلا رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید به این مورد سرقت نگاه کنیم که براثر تعللی که بوده این حادثه رخ داده است، تاکید کرد: اعتقاد دارم که امن‌ترین مکان برای نگهداری امانات مردم بانک‌ها هستند، چون اکنون فقط به بانک‌ها نگاه نمی‌کنیم وقتی یک سرقتی رخ داده است ما با سارقان مختلف با سرقت منزل و مغازه روبه‌رو هستیم که البته این افراد دستگیر می‌شوند و با آن‌ها هم برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت به مردم توصیه کرد و گفت: حتما توصیه دارم که مردم به صندوق امانات اعتماد کنند البته معتقدم کسانی که در این زمینه مسئول هستند باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند و پیش‌بینی‌های ایمنی، حفاظتی و مراقبتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حتما پلیس از این به بعد دستوری به همکاران خود اعلام می‌کند که در بازدید از بانک‌ها در مراقبت و تاکید بر مسائل ایمنی و حفاظتی صندوق‌های امانت توجه ویژه داشته باشند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->